Motljus och blåa halsdukar



Utrustning: Canon EOS 1100 D + 50 mm Inställningar: ISO 200   Bländare f/3.f Slutartid 1/3200
 
Lite bilder från i söndag när jag fotograferade min lilla syster Elsa. Det var väldigt fint ljus så jag testade att ta några i motljus, tyvärr gick det inte så bra men ska absolut testa flera gånger.
Idag sak jag ha utvecklingssamtal så kvällen kommer mest kretsa kring det och plugg (som alla andra dagar den här veckan).
Men snart har jag en veckas lathet framför mig, ska bli så skönt! Kommer nog bli en hel del fotografering under höstlovet också och hoppas jag kan få en en porträtt fotografering.
Ses

Kommentarer
Postat av: Koffe

Faktiskt väldigt snygga bilder må jag sägs!

Svar: Tack!
Johanna

2012-11-11 @ 19:11:29
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0